Słownik wybranych pojęć 

Techniki skutecznego uczenia się – Karolina Tomczak-Bartizal 

Zaburzenia mowy u dzieci z autyzmem– Lidia Siodlaczek

JAK PRZEBIEGA PRAWIDŁOWY ROZWÓJ MOWY? – Lidia Siodlaczek 

Opóźniony rozwój mowy – Lidia Siodlaczek  

SLI – Specyficzne zaburzenia językowe  – Lidia Siodlaczek

Socjoterapia – Izabela Kobylańska

ADHD – i co dalej? – Izabela Kobylańska

Wpływ lateralizacji skrzyżowanej na niepowodzenia szkolne dzieci ze szkół podstawowych – Izabela Kobylańska

Jakie są możliwości terapii psychologicznej w naszej Poradni? – Danuta Chorowska


WYNIKI BADAŃ

Raport dotyczący ankiety badającej kondycję psychiczną dzieci i młodzieży w czasie pandemii i nauczania zdalnego – 2021

Podsumowanie badań  ankietowych dotyczących wyborów szkół ponadgimnazjalnych – 2018

Podsumowanie badań  ankietowych dotyczących wyborów szkół ponadpodstawowych – 2018

Podsumowanie przesiewowych badań logopedycznych w roku szkolnym 2011/2012 – Logopedzi PCPPPiDE

Podsumowanie przesiewowych badań logopedycznych w roku szkolnym 2012/2013 – Logopedzi PCPPPiDE

Podsumowanie wyników badania ankietowego dotyczącego wspieranie rozwoju uzdolnień – Maria Bandziak

Podsumowanie wyników badań przesiewowych dotyczących zaburzeń sensorycznych za pomocą kwestionariusza rozwoju sensomotorycznego dziecka opracowanego przez Zbigniewa Przyrowskiego – terapeuci Integracji sensorycznej

Loading

Skip to content

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Wiecej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Nie zbieramy informacji w celach handlowych. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zakończ