Propozycje działań Poradni prowadzonych na terenie placówek przedszkolnych w Bielawie i Ostroszowicach

Propozycje działań Poradni prowadzonych na terenie  placówek przedszkolnych

Lp.Działania do realizacji w terenie lub w PoradniOsoba realizująca
1.Etapy rozwoju dziecka do 3 r. ż. – prelekcja dla rodziców żłobkaVioletta Wilczyńska
Grażyna Wojtala
2.Cykl szkoleń dla pracowników żłobka – tematyka do ustalenia.Violetta Wilczyńska
Grażyna Wojtala
3.Badania w przedszkolach dzieci 5-6 letnich testem SRD podejmujących obowiązek szkolnyMałgorzata Horożaniecka
4.Badania przesiewowe wybranych dzieci5 i 6 letnich objętych rocznym obowiązkowym wychowaniem przedszkolnym – mających szczególne trudności z przyswajaniem wiadomości i umiejętności.Karolina Tomczak-Bartizal
5.Badania przesiewowe wybranych dzieci 5 i 6 letnich objętych rocznym obowiązkowym wychowaniem przedszkolnym określające lateralizacjęKarolina Tomczak-Bartizal
6.Badania profilaktyczne ,,Słyszę”- dzieci 5 i 6 – letnieVioletta Wilczyńska
7.Szkolenie dla rodziców –,, Jak dobrze przygotować dziecko do  szkoły”Karolina Tomczak-Bartizal
Grażyna Wojtala
8.Zabawa i jej znaczenie dla rozwoju dziecka – prelekcja dla rodziców dzieci uczęszczających dla żłobka i przedszkolaVioletta Wilczyńska
Grażyna Wojtala
9.Wpływ cybertechnologii na rozwój dziecka – prelekcja dla rodziców dzieci uczęszczających do żłobka i przedszkolaVioletta Wilczyńska
Grażyna Wojtala

Propozycje działań Poradni prowadzonych na terenie szkół w Bielawie i Ostroszowicach

GRUPA ODBIORCÓW

DZIAŁANIA

PROWADZĄCY

Diagnoza na terenie placówek uczniów młodszych  klas sp:

Przesiewowe badania słuchu programem „Słyszę

 V. Wilczyńska

Przesiewowe badania  Program ,,Mówię

M. Horożaniecka

Przesiewowe badania  Program ,,Widzę

M. Horożaniecka

Skala Ryzyka Dysleksji  uczniów klas I – kwiecień/maj 2019

M.  Horożaniecka

Diagnoza   poziomu   umiejętności czytania ze zrozumieniem i poprawnego  pisania u uczniów klas IV SP

M. Horożaniecka

Rozpoznawanie i wspieranie dzieci zdolnych     – badania uczniów zdolnych na terenie placówek ( gr. ok. 10-15 uczniów z klas V)

M. Horożaniecka  
G.  Wojtala

Warsztaty dla uczniów na terenie placówek:

Chroń uszy i głos – warsztaty dla uczniów  klas I

V. Wilczyńska

Techniki skutecznego uczenia się – warsztaty dla uczniów klas IV

K. Tomczak –Bartizal
A. Stanik

Cyberprzemoc – warsztaty dla uczniów  kl. VI

A. Stanik 
K. Tomczak-Bartizal

Cyberprzemoc – warsztaty dla uczniów  technikum

A. Stanik 
K. Tomczak-Bartizal

Jak radzić sobie ze stresem – zajęcia warsztatowe dla ucz. kl VIII – II sem (przed egzaminami)

K. Tomczak

Prelekcje dla rodziców;

Uzależnione dziecko! – Kto to? Dlaczego Co dalej?- prelekcja dla rodziców uczniów szkoły podstawowej

A. Stanik

Uzależniony nastolatek! – Kto to? Dlaczego Co dalej?- prelekcja dla rodziców uczniów szkoły podstawowej

A. Stanik

Akademia Żaka- ,,Dojrzałość szkolna” – majowa prelekcja dla rodziców dzieci zapisanych do I klasy

G. Wojtala
K. Tomczak-Bartizal

Szkoleniowa rada  pedagogiczna

Interpretacja wyników badań i informacji zawartych  w opiniach

K. Tomczak-Bartizal

Inne  działania:

Konsultacje  prowadzone w szkołach i placówkach w sprawach uczniów i wychowanków.

Wszyscy pracownicy pedagogiczni
w zależności od potrzeb.

Udział specjalistów Poradni w opracowaniu i ewaluacji IPET-ów na terenie placówek.

Skip to content

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Wiecej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Aktualnie przechowywane przez nas informacje dotyczą ustawień systemu. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zakończ