OFERTA DZIAŁAŃ PROWADZONYCH W PC FILII PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W BIELAWIE – ROK SZKOLNY 2023/2024
|
TEMATYKA |
ODBIORCA |
OSOBY PROWADZĄCE |
|
OFERTA DLA NAUCZYCIELI |
||||
ŻŁOBKI, PRZEDSZKOLA |
||||
1. |
Gotowość szkolna – kiedy i jak zasugerować rodzicowi odroczenie od obowiązku szkolnego? |
Nauczyciele |
G. Wojtala K.Tomczak-Bartizal |
|
2. |
,,Niedosłuch i zaburzenia słuchu – zagrożenia XXI wieku” |
Pracownicy żłobków |
V. Wilczyńska |
|
SZKOŁY PODSTAWOWE |
||||
1. |
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach, dostosowanie metod pracy, analiza i interpretacja zapisów w opiniach i orzeczeniach w oparciu o obowiązujące przepisy prawa |
Nauczyciele |
M. Horożaniecka |
|
2. |
Techniki radzenia sobie ze stresem |
Nauczyciele szkół podstawowych |
R. Zbozień |
|
SZKOŁY PONADPODSTAWOWE |
||||
1. |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych i pomoc psychologiczno-pedagogiczna |
Nauczyciele szkół ponadpodstawowych |
M. Horożaniecka |
|
OFERTA DLA RODZICÓW |
||||
ŻŁOBKI, PRZEDSZKOLA |
||||
1. |
Jakie umiejętności powinien mieć 6-latek idący do szkoły? |
Rodzice przedszkoli |
K. Tomczak-Bartizal |
|
2. |
Jak wspierać emocje dziecka na początku edukacji |
Rodzice 7 latków |
G. Wojtala |
|
3. |
Wpływ współczesnych mediów cyfrowych na rozwój psychofizyczny dziecka a zaburzenia społeczne i emocjonalne. |
Rodzice żłobków |
G. Wojtala |
|
4.
|
Wpływ współczesnych mediów cyfrowych na zaburzenia mowy. Alternatywy dla spędzania czasu |
Rodzice żłobków |
V. Wilczyńska |
|
SZKOŁY PODSTAWOWE |
||||
1. |
Hejt i mowa nienawiści |
Rodzice klas VII i VIII |
R. Zbozień |
|
SZKOŁY PONADPODSTAWOWE |
||||
1. |
Hejt i mowa nienawiści |
Rodzice szkół ponadpodstawowych |
R. Zbozień |
|
OFERTA DLA UCZNIÓW |
||||
SZKOŁY PODSTAWOWE |
||||
1. |
Badania przesiewowe: diagnoza trudności |
Ucz. klas IV szk. podst. |
M. Horożaniecka |
|
2. |
Badania przesiewowe ,,Widzę”
|
Ucz. klas I szk. podst. |
M. Horożaniecka |
|
3. |
Badania przesiewowe ,,Mówię”
|
Ucz. klas I szk. podst. |
M. Horożaniecka |
|
4. |
Badania przesiewowe ,,Słyszę”
|
Ucz. klas I szk. podst. |
M. Horożaniecka |
|
5. |
Skala Ryzyka Dysleksji – SRD |
Ucz. klas I szk. podst. |
M. Horożaniecka |
|
6.
|
Badania w terenie uczniów zdolnych – TUW:
|
Ucz. klas V szk. podst. |
G. Wojtala M. Horożaniecka |
|
7. |
Jak radzić sobie z trudnymi emocjami i ze stresem? |
Ucz. kl. VIII szk. podst. |
K. Tomczak-Bartizal G.Wojtala
|
|
8. |
„Chroń uszy i głos” |
Ucz. klas I-III szk. podst. |
V. Wilczyńska |
|
9. |
Techniki skutecznego uczenia się |
Ucz. kl. IV szk. podst. |
K. Tomczak-Bartizal |
|
SZKOŁY PONADPODSTAWOWE |
||||
1. |
Jak radzić sobie ze stresem? |
Uczniowie klas maturalnych |
R. Zbozień |
-
Sieć współpracy Pedagogów i Psychologów szkół z terenu Bielawy oraz szkoły w Ostroszowicach- cykliczne spotkania raz
w miesiącu: Małgorzata Horożaniecka -
Sieć współpracy dyrektorów szkół podstawowych: Małgorzata Horożaniecka
-
Grupa wsparcia rodziców – rodzice dzieci uczęszczających na zajęcia rozwijające umiejętności społeczne:
K. Tomczak – Bartizal i G. Wojtala
-
Sieć współpracy doradców zawodowych ze szkół powiatu – G.Wojtala/R.Kryczek
783 total views, 2 views today