OFERTA DZIAŁAŃ  PROWADZONYCH W PC FILII PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W BIELAWIE – ROK SZKOLNY 2023/2024

 

TEMATYKA

ODBIORCA

OSOBY PROWADZĄCE

OFERTA DLA NAUCZYCIELI

ŻŁOBKI, PRZEDSZKOLA

1.

Gotowość szkolna – kiedy i jak zasugerować rodzicowi odroczenie od obowiązku szkolnego?

Nauczyciele
przedszkoli

G. Wojtala

K.Tomczak-Bartizal

2.

,,Niedosłuch i zaburzenia słuchu – zagrożenia XXI wieku”

Pracownicy żłobków
i przedszkoli

V. Wilczyńska

SZKOŁY PODSTAWOWE

1.

Praca z uczniem o specjalnych potrzebach, dostosowanie metod pracy, analiza i interpretacja zapisów w opiniach i orzeczeniach w oparciu o obowiązujące przepisy prawa

Nauczyciele
i specjaliści
szk. ponadpodst.

M. Horożaniecka

2.

Techniki radzenia sobie ze stresem

Nauczyciele szkół podstawowych

R. Zbozień

 

SZKOŁY PONADPODSTAWOWE

1.

Dostosowanie wymagań edukacyjnych i pomoc psychologiczno-pedagogiczna

Nauczyciele szkół ponadpodstawowych

M. Horożaniecka

OFERTA DLA RODZICÓW

ŻŁOBKI, PRZEDSZKOLA

1.

Jakie umiejętności powinien mieć 6-latek idący do szkoły?

Rodzice przedszkoli

K. Tomczak-Bartizal

2.

Jak wspierać emocje dziecka na początku edukacji

Rodzice 7 latków

G. Wojtala

3.

Wpływ współczesnych mediów cyfrowych na rozwój psychofizyczny dziecka a zaburzenia społeczne i emocjonalne.

Rodzice żłobków
i przedszkoli

G. Wojtala

4.

 

 

Wpływ współczesnych mediów cyfrowych na zaburzenia mowy. Alternatywy dla spędzania czasu
z dzieckiem.

Rodzice żłobków
i przedszkoli

V. Wilczyńska

SZKOŁY PODSTAWOWE

 1.

Hejt i mowa nienawiści

Rodzice klas VII i VIII

R. Zbozień

SZKOŁY PONADPODSTAWOWE

1.

Hejt i mowa nienawiści

Rodzice szkół ponadpodstawowych

R. Zbozień

OFERTA DLA UCZNIÓW

SZKOŁY PODSTAWOWE

1.

Badania przesiewowe: diagnoza trudności
w  poprawnym pisaniu i czytaniu  ze zrozumieniem

Ucz. klas IV szk. podst.

M. Horożaniecka

2.

Badania przesiewowe  ,,Widzę”

 

Ucz. klas I szk. podst.

M. Horożaniecka

3.

Badania przesiewowe  ,,Mówię”

 

Ucz. klas I szk. podst.

M. Horożaniecka

4.

Badania przesiewowe ,,Słyszę”

 

Ucz. klas I szk. podst.

M.  Horożaniecka

5.

Skala Ryzyka Dysleksji – SRD

Ucz. klas I szk. podst.               

M. Horożaniecka

6.

 

Badania w terenie uczniów zdolnych – TUW:

  • diagnoza pedagogiczna

  • diagnoza psychologiczna

Ucz. klas V szk. podst.

G. Wojtala

M. Horożaniecka

7.

Jak radzić sobie z trudnymi emocjami i ze stresem?

Ucz. kl. VIII szk. podst.

K. Tomczak-Bartizal

G.Wojtala

 

8.

Chroń uszy i głos”

Ucz. klas I-III szk. podst.

V. Wilczyńska

9.

Techniki skutecznego uczenia się

Ucz. kl. IV szk. podst.

K. Tomczak-Bartizal

SZKOŁY PONADPODSTAWOWE

1.

Jak radzić sobie ze stresem?

Uczniowie klas maturalnych

R. Zbozień

  • Sieć współpracy Pedagogów i Psychologów szkół z terenu Bielawy oraz szkoły w Ostroszowicach- cykliczne spotkania raz
    w miesiącu: Małgorzata Horożaniecka

  • Sieć współpracy dyrektorów szkół podstawowych: Małgorzata Horożaniecka

  • Grupa wsparcia rodziców – rodzice dzieci uczęszczających na zajęcia rozwijające umiejętności społeczne:

K. Tomczak – Bartizal i G. Wojtala

  • Sieć współpracy doradców zawodowych ze szkół powiatu – G.Wojtala/R.Kryczek

 783 total views,  2 views today

Skip to content

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Wiecej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Nie zbieramy informacji w celach handlowych. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zakończ