OFERTA DZIAŁAŃ PROWADZONYCH W PC FILII PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W BIELAWIE – ROK SZKOLNY 2024/2025
|
TEMATYKA |
ODBIORCA |
OSOBY PROWADZĄCE |
OFERTA DLA NAUCZYCIELI |
|||
PRZEDSZKOLA |
|||
1. |
Dojrzałość szkolna – kiedy i jak zasugerować rodzicowi odroczenie od obowiązku szkolnego? |
nauczyciele |
G. Wojtala |
2. |
Wpływ współczesnych mediów cyfrowych na rozwój psychofizyczny dziecka a zaburzenia społeczne i emocjonalne |
nauczyciele |
G. Wojtala
|
3. |
Kiedy i w jakich sytuacjach zasugerować rodzicowi kontakt z PPP. |
nauczyciele |
K. Bartizal-Maturska |
SZKOŁY PODSTAWOWE |
|||
1. |
Interpretacja zapisów z opinii psychologiczno-pedagogicznych oraz orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego |
szkoły podstawowe-nauczyciele |
M. Horożaniecka |
2. |
Opracowywanie IPET-ów i WOPFU |
szkoły podstawowe-nauczyciele |
M. Horożaniecka |
3. |
Kiedy i w jakich sytuacjach zasugerować rodzicowi kontakt z PPP. |
szkoły podstawowe kl. |
K. Bartizal-Maturska |
SZKOŁY PONADPODSTAWOWE |
|||
1. |
Interpretacja zapisów z opinii psychologiczno-pedagogicznych oraz orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego |
szkoły ponadpodstawowe- nauczyciele |
M. Horożaniecka |
2. |
Opracowywanie IPET-ów i WOPFU |
szkoły ponadpodstawowe- nauczyciele |
M. Horożaniecka |
OFERTA DLA RODZICÓW |
|||
ŻŁOBKI, PRZEDSZKOLA |
|||
1. |
Dziecko w sieci – zagrożenia związane z udostępnieniem wizerunku dziecka w Internecie – przedszkole |
rodzice dzieci w |
M. Horożaniecka
|
1. |
Dojrzałość szkolna – jak przygotować dziecko do szkoły? |
rodzice dzieci w |
K. Bartizal-Maturska |
3. |
Wpływ współczesnych mediów cyfrowych na rozwój psychofizyczny dziecka a zaburzenia społeczne i emocjonalne. |
rodzice dzieci w |
G. Wojtala |
SZKOŁY PODSTAWOWE |
|||
1. |
Hejt i mowa nienawiści |
rodzice uczniów szkół podstawowych klasy VII i |
psycholog |
SZKOŁY PONADPODSTAWOWE |
|||
1. |
Hejt i mowa nienawiści |
rodzice uczniów szkół ponadpodstawowych |
psycholog |
OFERTA DLA UCZNIÓW |
|||
SZKOŁY PODSTAWOWE |
|||
1. |
Badania przesiewowe: diagnoza trudności |
Uczniowie klas IV szkoły podstawowej |
M. Horożaniecka |
2. |
Badania przesiewowe ,,Widzę”
|
Uczniowie klas I szkoły podstawowej |
M. Horożaniecka |
3. |
Badania przesiewowe ,,Mówię”
|
Uczniowie klas I szkoły podstawowej |
M. Horożaniecka |
4. |
Badania przesiewowe ,,Słyszę”
|
Uczniowie klas I szkoły podstawowej |
M. Horożaniecka |
5. |
Skala Ryzyka Dysleksji – SRD |
Uczniowie klas I szkoły podstawowej |
M. Horożaniecka |
6.
|
Badania w terenie uczniów zdolnych – TUW:
|
Uczniowie klas V szkoły podstawowej |
G. Wojtala M. Horożaniecka |
7. |
Jak radzić sobie z trudnymi emocjami i ze stresem? |
Uczniowie klas VIII szkoły podstawowej |
K. Bartizal-Maturska G.Wojtala
|
8. |
Organizacja nauki własnej – techniki skutecznego uczenia się |
Uczniowie klas IV szkoły podstawowej |
K. Bartizal-Maturska |
SZKOŁY PONADPODSTAWOWE |
|||
1. |
Jak radzić sobie ze stresem? |
Uczniowie klas maturalnych |
G. Wojtala K.Bartizal-Maturska |
HARMONOGRAM SIECI WSPÓŁPRACY
pedagogów i psychologów rok szkolny 2024/2025
spotkania odbywają się raz w miesiącu – (najczęściej w trzeci wtorek m-ca)
w godzinach 9:00 -11:00
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna
Filia w Bielawie ul. Wolności 109 ; tel. 74 833 82 99
Data spotkania |
Prowadząca Małgorzata Horożaniecka |
17.09.2024
|
|
15.10.2024 |
|
19.11.2024 |
|
17.12.2024 drugi wtorek miesiąca |
|
14.01.2025r. |
|
18.02.2025r. wyjątkowo drugi wtorek m-ca |
|
18.03.2025 |
|
15.04.2025 |
|
20.05.2025 |
|
06.2025 |
UWAGA: Zachęcam także na co dzień do kontaktu z naszą placówką ws uczniów,
działań realizowanych przez naszą Poradnię i w innych bieżących sprawach i trudnościach.
Nadal działa także Siec współpracy (Grupa Wsparcia Pedagogów i Psychologów) – na Messengerze, przy jej pomocy możemy nawiązywać kontakt ze sobą w PILNYCH bieżących powyższych sprawach.
Pozdrawiam i zapraszam na spotkania
Małgorzata Horożaniecka
Kierownik Filii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bielawie