LP. TEMATYKA FORMA/ODBIORCA OSOBY PROWADZĄCE
 OFERTA DLA NAUCZYCIELI
1. Jak pracować z dzieckiem autystycznym/ zespołem Aspergera. Szkoły podstawowe I. Kobylańska

M. Szejka-Mach

2. Dziecko lękowe w klasie Szkoły podstawowe K. Reszko

M. Wrotniak

3. Wczesna nauka czytania – jak prawidłowo wprowadzić dziecko w świat liter i sprawić żeby polubiło czytanie. Przedszkola M. Szejka-Mach

D. Szejka-Nast

4. Jak pracować z dzieckiem z ADHD Szkoły podstawowe M. Pucicka
5. Zespół Aspergera. Kompendium wiedzy nauczyciela. Szkoły podstawowe Ł. Gackiewicz
6. Praca z uczniem z deficytem uwagi Szkoły podstawowe M. Bagińska
7. Niestosowne zachowania dzieci – sposoby radzenia. Przedszkola, żłobki E. Starzycka
8. Współpraca                      z rodzicami – tzw. trudny rodzic. Przedszkola, żłobki E. Starzycka
9. Wpływ wysokich technologii na rozwój mowy i myślenia dziecka

 

Przedszkola A. Lis- Okoniewska

L. Siodlaczek

10. Praca z dzieckiem z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego. Szkoły podstawowe J. Skowronek
11. Wpływ zaburzeń percepcji słuchowej na trudności uczniów                 w czytaniu i pisaniu. Szkoły podstawowe A.Terlecka
12. Nauka autorelaksacji – praca z oddechem. Przedszkola

Szkoła podstawowa

I Laskowska

E. Wawruszak- Stolarczyk

13 Przebyta choroba COVID-19- następstwa zmniejszonej aktywności ruchowej. Szkoła podstawowa A. Kubik

E. Wawruszak- Stolarczyk

OFERTA DLA RODZICÓW
1. Praca z dzieckiem „z ryzyka dysleksji” Szkoła podstawowa Ł. Gackiewicz
2. Kształtowanie motywacji wewnętrznej i wspieranie rozwoju uzdolnień u dzieci. Szkoła podstawowa kl. I- III M. Bagińska
3. Współpraca pomiędzy logopedą a rodzicem jako jedyna droga do osiągnięcia sukcesu terapeutycznego Przedszkola

Szkoły podstawowe

J. Skowronek
4. Dojrzałość szkolna – jak rodzic może wspierać rozwój swojego dziecka. Przedszkola- dzieci 6- letnie K. Reszko
5. Rodzic jako przywódca stada – jak budować funkcjonalne relacje w rodzinie. Szkoła podstawowa/ ponadpodstawowa M. Wrotniak
6. Jak pomóc dziecku radzić sobie  z trudnymi uczuciami? Żłobki, przedszkola E. Starzycka
7. Sprawdź jak rozwija się Twoje dziecko. Żłobki, przedszkola E. Starzycka
8. Moje dziecko idzie do szkoły. Przedszkola E. Starzycka
9. Uzależnienia XXI wieku. Szkoły podstawowe I.Kobylańska
10. Jak pracować z dzieckiem nadpobudliwym. Szkoły podstawowe I.Kobylańska
11 Zapobieganie zaburzeniom integracji sensorycznej u dzieci w wieku młodszym. Żłobki, przedszkola M. Szejka- Mach
12. Jak przebiega prawidłowy rozwój mowy dziecka. Przedszkola L. Siodlaczek
13. Stymulacja rozwoju mowy dziecka. Przedszkola L. Siodlaczek
14. Rozwój psychoseksualny dziecka w wieku przedszkolnym. Przedszkola A.Lis-Okoniewska
15. Kary i nagrody w wychowaniu Przedszkola- dzieci od 4 r. ż. M. Pucicka
16 Zaburzenia oddechowo-fonacyjne u dzieci po przebytej chorobie COVID-19. Przedszkola D.Szejka- Nast
17. Wada wymowy jako jedna z przyczyn trudności dziecka w czytaniu i pisaniu. Przedszkola

Szkoły Podstawowe kl. I- III

A.Terlecka
18 Trudności uczniów w czytaniu – przyczyny i terapia. Przedszkola

Szkoły Podstawowe kl. I- III

A.Terlecka
19. Na co zwracać uwagę w rozwoju stopy dziecka – wpływ na prawidłową postawę i motorykę. Żłobki

Przedszkola

I.Laskowska
20. Rozwój dziecka w 1 roku życia. Żłobki A.Kubik
21. Asymetria ułożeniowa ciała i jej wpływ na rozwój dziecka w pierwszym roku życia. Żłobki E.Wawruszak- Stolarczyk
22. Stres, objawy przyczyny i sposoby radzenia sobie. Szkoły podstawowe kl. VII- VIII

Szkoły ponadpodstawowe

M. Pucicka
OFERTA DLA DZIECI/UCZNIÓW
1. Zajęcia integracyjne Szkoły podstawowe/ ponadpodstawowe Ł. Gackiewicz
2. Gimnastyka Mózgu – warsztat z kinezjologii edukacyjnej. Szkoła podstawowa kl. II- IV M. Bagińska
3. Dykcja i emisja głosu. Szkoły podstawowe kl. IV- VIII J. Skowronek
4. Badania przesiewowe pod kątem depresji. Szkoły podstawowe K. Reszko

M. Wrotniak

5. Cykl spotkań dla dzieci zagrożonych depresją. Szkoły podstawowe K. Reszko

M. Wrotniak

6. Moja złość, mój lęk – radzę sobie (zajęcia). Przedszkola- grupy starsze E.Starzycka
7. Zajęcia integracyjne/ reintegracyjne Szkoły podstawowe I.Kobylańska

M. Szejka- Mach

8. Rozwijanie umiejętności myślenia oraz mówienia (warsztaty). Przedszkola L. Siodlaczek

A. Lis- Okoniewska

9. Integracja grupy przedszkolnej w zabawach logorytmicznych. Przedszkola D. Szejka-Nast
10. Warsztaty dla dzieci 6-letnich wg programu A. Maurer „Program kształtowania świadomości fonologicznej dla dzieci przedszkolnych i szkolnych”. Przedszkola A.Terlecka
11. Warsztaty dla uczniów klasy I – trening umiejętności czytania wg metody „18 struktur wyrazowych”. Szkoły podstawowe A. Terlecka
12. Dbanie o prawidłową postawę podczas nauki. Szkoły podstawowe KL. I- III

Przedszkola grupy 6- latków

I. Laskowska
  „Wśród rówieśników” – integracja grupy przedszkolnej poprzez gry i zabawy ruchowe. Przedszkola- grupy 6- latków A. Kubik

E. Wawruszak- Stolarczyk

Sieć współpracy/grupy problemowe dla nauczycieli/specjalistów realizowane na terenie PCPPPiDE:

  1. Sieć współpracy pedagogów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
  2. Sieć współpracy psychologów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
  3. Sieć współpracy doradców zawodowych szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Skip to content

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Wiecej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Aktualnie przechowywane przez nas informacje dotyczą ustawień systemu. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zakończ