Propozycje działań Poradni prowadzonych na terenie szkół w Bielawie i Ostroszowicach

Propozycje działań Poradni prowadzonych na terenie szkół w Bielawie i Ostroszowicach

 

GRUPA ODBIORCÓW

DZIAŁANIA

PROWADZĄCY

Ø   Diagnoza na terenie placówek uczniów młodszych  klas sp:

· Przesiewowe badania słuchu programem „Słyszę

 V. Wilczyńska

· Przesiewowe badania  Program ,,Mówię

M. Horożaniecka

· Przesiewowe badania  Program ,,Widzę

M. Horożaniecka

· Skala Ryzyka Dysleksji  uczniów klas I – kwiecień/maj 2019

M.  Horożaniecka

· Diagnoza   poziomu   umiejętności czytania ze zrozumieniem i poprawnego  pisania u uczniów klas IV SP

M. Horożaniecka

· Rozpoznawanie i wspieranie dzieci zdolnych     – badania uczniów zdolnych na terenie placówek ( gr. ok. 10-15 uczniów z klas V)

M. Horożaniecka  
G.  Wojtala

Ø    Warsztaty dla uczniów na terenie placówek:

· Chroń uszy i głos – warsztaty dla uczniów  klas I

V. Wilczyńska

· Techniki skutecznego uczenia się – warsztaty dla uczniów klas IV

K. Tomczak –Bartizal
A. Stanik

· Cyberprzemoc – warsztaty dla uczniów  kl. VI

A. Stanik 
K. Tomczak-Bartizal

· Cyberprzemoc – warsztaty dla uczniów  technikum

A. Stanik 
K. Tomczak-Bartizal

· Jak radzić sobie ze stresem – zajęcia warsztatowe dla ucz. kl VIII – II sem (przed egzaminami)

K. Tomczak

Ø    Prelekcje dla rodziców;

 Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci – prelekcja dla rodziców uczniów szkoły podstawowej

A. Stanik

·Uzależnione dziecko! – Kto to? Dlaczego Co dalej?- prelekcja dla rodziców uczniów szkoły podstawowej

A. Stanik

Uzależniony nastolatek! – Kto to? Dlaczego Co dalej?- prelekcja dla rodziców uczniów szkoły podstawowej

A. Stanik

· Akademia Żaka- ,,Dojrzałość szkolna” – majowa prelekcja dla rodziców dzieci zapisanych do I klasy

G. Wojtala
K. Tomczak-Bartizal

Ø  Szkoleniowa rada  pedagogiczna

·  Interpretacja wyników badań i informacji zawartych  w opiniach

K. Tomczak-Bartizal

Ø  Inne  działania:

· Konsultacje  prowadzone w szkołach i placówkach w sprawach uczniów i wychowanków.

Wszyscy pracownicy pedagogiczni
w zależności od potrzeb.

· Udział specjalistów  Poradni w opracowaniu i ewaluacji IPET-ów na terenie placówek.

 

 

 

Permalink

Comments are closed.