Propozycje działań Poradni prowadzonych na terenie szkół w Bielawie i Ostroszowicach
GRUPA ODBIORCÓW |
DZIAŁANIA |
PROWADZĄCY |
---|---|---|
Ø Diagnoza na terenie placówek uczniów młodszych klas sp: |
· Przesiewowe badania słuchu programem „Słyszę” |
V. Wilczyńska |
· Przesiewowe badania Program ,,Mówię” |
M. Horożaniecka |
|
· Przesiewowe badania Program ,,Widzę” |
M. Horożaniecka |
|
· Skala Ryzyka Dysleksji uczniów klas I – kwiecień/maj 2019 |
M. Horożaniecka |
|
· Diagnoza poziomu umiejętności czytania ze zrozumieniem i poprawnego pisania u uczniów klas IV SP |
M. Horożaniecka |
|
· Rozpoznawanie i wspieranie dzieci zdolnych – badania uczniów zdolnych na terenie placówek ( gr. ok. 10-15 uczniów z klas V) |
M. Horożaniecka |
|
Ø Warsztaty dla uczniów na terenie placówek: |
· Chroń uszy i głos – warsztaty dla uczniów klas I |
V. Wilczyńska |
· Techniki skutecznego uczenia się – warsztaty dla uczniów klas IV |
K. Tomczak –Bartizal |
|
· Cyberprzemoc – warsztaty dla uczniów kl. VI |
A. Stanik |
|
· Cyberprzemoc – warsztaty dla uczniów technikum |
A. Stanik |
|
· Jak radzić sobie ze stresem – zajęcia warsztatowe dla ucz. kl VIII – II sem (przed egzaminami) |
K. Tomczak |
|
Ø Prelekcje dla rodziców; |
||
·Uzależnione dziecko! – Kto to? Dlaczego Co dalej?- prelekcja dla rodziców uczniów szkoły podstawowej |
A. Stanik |
|
Uzależniony nastolatek! – Kto to? Dlaczego Co dalej?- prelekcja dla rodziców uczniów szkoły podstawowej |
A. Stanik |
|
· Akademia Żaka- ,,Dojrzałość szkolna” – majowa prelekcja dla rodziców dzieci zapisanych do I klasy |
G. Wojtala |
|
Ø Szkoleniowa rada pedagogiczna |
· Interpretacja wyników badań i informacji zawartych w opiniach |
K. Tomczak-Bartizal |
Ø Inne działania: |
· Konsultacje prowadzone w szkołach i placówkach w sprawach uczniów i wychowanków. |
Wszyscy pracownicy pedagogiczni |
· Udział specjalistów Poradni w opracowaniu i ewaluacji IPET-ów na terenie placówek. |