Nowości książkowe w Bibliotece Pedagogicznej

290 0

Zapraszamy po wybór nowości książkowych do biblioteki.

Tytuł, autor, sygnatura:

  • (Po)rozum się, czyli O co im wszystkim chodzi / Sławomir   Przyklęk, sygn.56981
  • Afazjologia : organiczne zaburzenia mowy / redakcja naukowa prof. dr hab. Zbigniew  Tarkowski, sygn. 56982
  • Ala ma kota : naturalna nauka czytania / Małgorzata Swędrowska, sygn. 56983
  • Anatomia lidera : jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w
    sztuce przywództwa / Michał Chmielecki, sygn. 56984
  • Bariery autystyczne u pacjentów neurotycznych / Frances Tustin, sygn. 56985
  • Beze mnie jesteś nikim : przemoc w polskich domach / Jacek Hołub, sygn. 56986
  • Cechy psychopatyczne, samoocena i impulsywność a typy agresji
    u nieletnich / Krzysztof Nowakowski, sygn. 56987
  • Chorzy ze stresu : problemy psychosomatyczne / Ewa
    Kempisty-Jeznach, sygn. 56988
  • Co jeść, żeby wzmocnić zdrowie psychiczne :dieta
    wspomagająca walkę z depresją i lękiem / Drew Ramsey, sygn. 56989
  • Co teraz powiedzieć ? : spektrum autyzmu a skuteczna
    komunikacja w życiu, pracy i miłości / Sarah  Nannery, sygn. 56990
  • Czasem się złoszczę! : bajki, które pomagają radzić sobie z
    emocjami / Begona Ibarrola, sygn. 56991
  • Ćwiczenia fizyczne a mózg : wzmocnij koncentrację, zdrowie
    psychiczne, równowagę hormonalną oraz zwiększ poziom neuroprzekaźników,
    by twój  mózg był silniejszy/ John. J. Ratey, Eric Hageman, sygn. 56992
  • Dzieci przedwcześnie urodzone : możliwości wsparcia i pomocy /
    pod redakcją Małgorzaty Wójtowicz-Szefler, sygn. 56993
  • Drogowskaz : dziecko : trauma, wsparcie i rozwój / Urszula
    Bartnikowska, Hanna Dufner, sygn. 56994
  • Efekt jogi : sprawdzony program wspierania walki z depresją i
    lękami / Liz Owen, Holly Lebowitz Rossi, dr Chris C. Streeter, sygn.56995
  • Empatia zmienia nas, szkołę, świat : scenariusze zajęć
    Porozumienia bez Przemocy dla nauczyciel/ Joanna Berendt, Paulina
    Orbitowska-Fernandez, Magdalena Sendor, sygn. 56996
  • Gender bez emocji : co mówi nauka o płci i tożsamości płciowej /
    Debra Soh, sygn. 56997
  • Jak lepiej myśleć : dla analizujących bez końca i wysoko
    wrażliwych / Christel Petitcollin, sygn. 56998
  • Jak mniej myśleć : dla analizujących bez końca i wysoko
    wrażliwych / Christel Petitcollin, sygn. 56999
  • Jak nie dać sobą manipulować : dla analizujących bez końca i
    wysoko wrażliwych / Christel Petitcollin, sygn.57000
  • Jak nie podcinać sobie skrzydeł : o przełamywaniu
    wewnętrznych oporów i niemarnowaniu własnego potencjału/ Michaela Muthing, sygn. 57001
  • Jak wspierać dzieci w kryzysie? : poradnik dla rodziców nie tylko
    na czas globalnej pandemii / Małgorzata Taraszkiewicz, Zofia Nalepa, sygn.57002
  • Język i komunikacja : wprowadzenie dla pedagogów / Anna
    Wileczek, sygn.57003
  • Kryzys psychiczny : odzyskiwanie zdrowia, wsparcie społeczne,
    praca socjalna / Paweł Bronowski, Hubert Kaszyński, Olga Maciejewska, sygn. 57004
  • Lekcje wychowawcze dla nastolatków / Anna Maria Świątek, sygn. 57005
  • Mądrość ciała : odkryj inteligencję swojego organizmu i ciesz się
    zdrowiem / Rachel Abrams, sygn. 57006
  • Metody i techniki pracy z osobami bezrobotnymi z
    niepełnosprawnościami z osobami z zaburzeniami psychicznymi/ red. nauk. Ewa
    Grudziewska, sygn. 57007
  • Metodyka procesu resocjalizacji w młodzieżowych ośrodkach
    wychowawczych / Michał Kranc, sygn. 57008
  • Moje dziecko się boi : jak mogę mu pomóc? / Magdalena
    Lange-Rachwał, sygn. 57009
  • My daliśmy radę, tobie też się uda! : przewodnik po życiu na
    świecie dla osób z zespołem Aspergera/redakcja Tony Atwood, Craig R. Evans, Anita Lesko, sygn.57010
  • Na dobry początek : zbiór piosenek i zabaw
    muzyczno-ruchowych dla dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym/Maciej
    Kołodziejski, Katarzyna Moskal-Kozak, sygn. 57011
  • Nakarm, naucz i puść wolno : jak wychować dzieci na
    szczęśliwych dorosłych / Izabela Antosiewicz, sygn. 57012
  • Nauczyciel w obliczu szans i zagrożeń współczesnego świata :
    w    perspektywie kształcenia i pracy zawodowej / Aneta Jegier, Stefan T. Kwiatkowski,
    Beata Szurowska, sygn. 57013
  • Nie zaczęło się od ciebie : jak dziedziczona trauma wpływa na to,
    kim jesteśmy i jak zakończyć ten proces / Mark Wolynn, sygn. 57014
  • Niegrzeczne : historie dzieci z ADHD, autyzmem i zespołem
    Aspergera / Jacek Hołub, sygn. 57015
Skip to content

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Wiecej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Nie zbieramy informacji w celach handlowych. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zakończ