Oferta do placówek 2021-2022

LP.TEMATYKAFORMA/ODBIORCAOSOBY PROWADZĄCE
OFERTA DLA NAUCZYCIELI
1.Jak pracować z dzieckiem autystycznym/ zespołem Aspergera.Szkoły podstawoweI. Kobylańska M. Szejka-Mach
2.Dziecko lękowe w klasieSzkoły podstawoweK. Reszko M. Wrotniak
3.Wczesna nauka czytania – jak prawidłowo wprowadzić dziecko w świat liter i sprawić żeby polubiło czytanie.PrzedszkolaM. Szejka-Mach D. Szejka-Nast
4.Jak pracować z dzieckiem z ADHDSzkoły podstawoweM. Pucicka
5.Zespół Aspergera. Kompendium wiedzy nauczyciela.Szkoły podstawoweŁ. Gackiewicz
6.Praca z uczniem z deficytem uwagiSzkoły podstawoweM. Bagińska
7.Niestosowne zachowania dzieci – sposoby radzenia.Przedszkola, żłobkiE. Starzycka
8.Współpraca                      z rodzicami – tzw. trudny rodzic.Przedszkola, żłobkiE. Starzycka
9.Wpływ wysokich technologii na rozwój mowy i myślenia dziecka  PrzedszkolaA. Lis- Okoniewska L. Siodlaczek
10.Praca z dzieckiem z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego.Szkoły podstawoweJ. Skowronek
11.Wpływ zaburzeń percepcji słuchowej na trudności uczniów                 w czytaniu i pisaniu.Szkoły podstawoweA.Terlecka
12.Nauka autorelaksacji – praca z oddechem.Przedszkola Szkoła podstawowaI Laskowska E. Wawruszak- Stolarczyk
13Przebyta choroba COVID-19- następstwa zmniejszonej aktywności ruchowej.Szkoła podstawowaA. Kubik E. Wawruszak- Stolarczyk
OFERTA DLA RODZICÓW
1.Praca z dzieckiem „z ryzyka dysleksji”Szkoła podstawowaŁ. Gackiewicz
2.Kształtowanie motywacji wewnętrznej i wspieranie rozwoju uzdolnień u dzieci.Szkoła podstawowa kl. I- IIIM. Bagińska
3.Współpraca pomiędzy logopedą a rodzicem jako jedyna droga do osiągnięcia sukcesu terapeutycznegoPrzedszkola Szkoły podstawoweJ. Skowronek
4.Dojrzałość szkolna – jak rodzic może wspierać rozwój swojego dziecka.Przedszkola- dzieci 6- letnieK. Reszko
5.Rodzic jako przywódca stada – jak budować funkcjonalne relacje w rodzinie.Szkoła podstawowa/ ponadpodstawowaM. Wrotniak
6.Jak pomóc dziecku radzić sobie  z trudnymi uczuciami?Żłobki, przedszkolaE. Starzycka
7.Sprawdź jak rozwija się Twoje dziecko.Żłobki, przedszkolaE. Starzycka
8.Moje dziecko idzie do szkoły.PrzedszkolaE. Starzycka
9.Uzależnienia XXI wieku.Szkoły podstawoweI.Kobylańska
10.Jak pracować z dzieckiem nadpobudliwym.Szkoły podstawoweI.Kobylańska
11Zapobieganie zaburzeniom integracji sensorycznej u dzieci w wieku młodszym.Żłobki, przedszkolaM. Szejka- Mach
12.Jak przebiega prawidłowy rozwój mowy dziecka.PrzedszkolaL. Siodlaczek
13.Stymulacja rozwoju mowy dziecka.PrzedszkolaL. Siodlaczek
14.Rozwój psychoseksualny dziecka w wieku przedszkolnym.PrzedszkolaA.Lis-Okoniewska
15.Kary i nagrody w wychowaniuPrzedszkola- dzieci od 4 r. ż.M. Pucicka
16Zaburzenia oddechowo-fonacyjne u dzieci po przebytej chorobie COVID-19.PrzedszkolaD.Szejka- Nast
17.Wada wymowy jako jedna z przyczyn trudności dziecka w czytaniu i pisaniu.Przedszkola Szkoły Podstawowe kl. I- IIIA.Terlecka
18Trudności uczniów w czytaniu – przyczyny i terapia.Przedszkola Szkoły Podstawowe kl. I- IIIA.Terlecka
19.Na co zwracać uwagę w rozwoju stopy dziecka – wpływ na prawidłową postawę i motorykę.Żłobki PrzedszkolaI.Laskowska
20.Rozwój dziecka w 1 roku życia.ŻłobkiA.Kubik
21.Asymetria ułożeniowa ciała i jej wpływ na rozwój dziecka w pierwszym roku życia.ŻłobkiE.Wawruszak- Stolarczyk
22.Stres, objawy przyczyny i sposoby radzenia sobie.Szkoły podstawowe kl. VII- VIII Szkoły ponadpodstawoweM. Pucicka
OFERTA DLA DZIECI/UCZNIÓW
1.Zajęcia integracyjneSzkoły podstawowe/ ponadpodstawoweŁ. Gackiewicz
2.Gimnastyka Mózgu – warsztat z kinezjologii edukacyjnej.Szkoła podstawowa kl. II- IVM. Bagińska
3.Dykcja i emisja głosu.Szkoły podstawowe kl. IV- VIIIJ. Skowronek
4.Badania przesiewowe pod kątem depresji.Szkoły podstawoweK. Reszko M. Wrotniak
5.Cykl spotkań dla dzieci zagrożonych depresją.Szkoły podstawoweK. Reszko M. Wrotniak
6.Moja złość, mój lęk – radzę sobie (zajęcia).Przedszkola- grupy starszeE.Starzycka
7.Zajęcia integracyjne/ reintegracyjneSzkoły podstawoweI.Kobylańska M. Szejka- Mach
8.Rozwijanie umiejętności myślenia oraz mówienia (warsztaty).PrzedszkolaL. Siodlaczek A. Lis- Okoniewska
9.Integracja grupy przedszkolnej w zabawach logorytmicznych.PrzedszkolaD. Szejka-Nast
10.Warsztaty dla dzieci 6-letnich wg programu A. Maurer „Program kształtowania świadomości fonologicznej dla dzieci przedszkolnych i szkolnych”.PrzedszkolaA.Terlecka
11.Warsztaty dla uczniów klasy I – trening umiejętności czytania wg metody „18 struktur wyrazowych”.Szkoły podstawoweA. Terlecka
12.Dbanie o prawidłową postawę podczas nauki.Szkoły podstawowe KL. I- III Przedszkola grupy 6- latkówI. Laskowska
 „Wśród rówieśników” – integracja grupy przedszkolnej poprzez gry i zabawy ruchowe.Przedszkola- grupy 6- latkówA. Kubik E. Wawruszak- Stolarczyk

Sieć współpracy/grupy problemowe dla nauczycieli/specjalistów realizowane na terenie PCPPPiDE:

  1. Sieć współpracy pedagogów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
  2. Sieć współpracy psychologów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
  3. Sieć współpracy doradców zawodowych szkół podstawowych i ponadpodstawowych.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Wiecej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Aktualnie przechowywane przez nas informacje dotyczą ustawień systemu. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zakończ