TERAPIE INDYWIDUALNE |
|
FORMY POMOCY INDYWIDUALNEJ: |
PROWADZĄCY |
Psychoterapia indywidualna (uczniowie- lęki, nieśmiałość, zaburzenia w zachowaniu, zaburzenia emocjonalne, autoagresja, trudności adaptacyjne) |
A. Łagodzka M. Wrotniak E. Wilk |
Terapia EEG – biofeedback |
R. Kryczek M. Bagińska |
Metoda Warnkego |
M. Pucicka M. Nowak |
Trening Umiejętności Społecznych (dla uczniów z autyzmem/zespołem Aspergera) |
I. Kobylańska |
Terapia logopedyczno-pedagogiczna |
A. Terlecka |
E. Wawruszak-Stolarczyk K. Reszko M. Szejka-Mach |
|
Terapia pedagogiczna z elementami terapii ręki |
M. Nowak |
Terapia czaszkowo- krzyżowa |
E. Wawruszak-Stolarczyk |
Logoterapia |
D. Szejka-Nast M. Mulka-Dźwigniewska A. Terlecka E. Kropidłowska |
Wczesne wspomaganie rozwoju dla dzieci od wieku niemowlęcego do rozpoczęcia nauki w szkole |
E. Starzycka M. Szejka-Mach D. Szejka-Nast E. Wawruszak-Stolarczyk I. Laskowska A. Lis M. Borzestowska M. Pucicka W. Szymczak E. Kropidłowska M. Mulka – Dźwigniewska |
Terapie grupowe |
|
Formy zajęć grupowych: |
Prowadzący |
|
|
Ergoterapia |
D. Szejka-Nast M. Szejka-Mach |
Sensoplastyka |
D. Szejka-Nast M. Szejka-Mach |
M. Szejka-Mach |
|
Trening Umiejętności Społecznych (dzieci ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym) |
M. Szejka-Mach M. Pucicka |
|
|
Psychomotoryka z elementami terapii SI |
W. Szymczak |
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z elementami arteterapii dla dzieci klas I-II SP |
M. Nowak |
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (klasy III SP) |
Ł. Gackiewicz |
Zespoły ortograficzne (klasy IV-V SP, klasa VI SP, klasa VII-VIII SP) |
Ł. Gackiewicz |
Zespół dla uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki |
Ł. Gackiewicz |
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów:
|
A. Terlecka |
Zajęcia ortograficzne dla uczniów dyslektycznych (klasy VI-VII SP) |
A. Terlecka |
Trening umiejętności prospołecznych dla dzieci ze spektrum autyzmu ( uczniowie SP – I etap edukacyjny) |
I. Kobylańska M. Szejka-Mach |
Zespół rozwijający kompetencje emocjonalno-społeczne (uczniowie ze spektrum autyzmu SP – II etap edukacyjny ) |
I. Kobylańska M. Szejka-Mach |
Zajęcia o charakterze socjoterapeutycznym (uczniowie SP i ponadpodstawowych) |
M. Wrotniak K. Reszko |
Trening Umiejętności Społecznych dla uczniów SP |
E. Wilk A. Łagodzka |
|
|
Zajęcia o charakterze socjoterapeutycznym (uczniowie SP i ponadpodstawowych) |
M. Wrotniak K. Reszko |
Prowadzone terapie w placówce: