Dyrektor PC PPP i DE w Dzierżoniowie przedstawia propozycję przeprowadzenia prelekcji dla rodziców i nauczycieli w formie online. Poniżej przestawiamy zestawienie tematów spotkań, osób prowadzących oraz adresatów prelekcji.
W przypadku zainteresowania wybraną opcją prosimy o przesłanie zgłoszenia w formie pisemnej z minimum 2 tygodniowym wyprzedzeniem przed planowanym spotkaniem. W przypadku pytań dotyczących organizacji ww spotkań prosimy o kontakt telefoniczny (074 831 56 79 w godzinach 8.00-15.00) z dyrektorem lub wicedyrektorem PCPPPiDE w Dzierżoniowie.
TEMATY SPOTKAŃ Z UCZNIAMI, RODZICAMI I NAUCZYCIELAMI W FORMIE ON-LINE | |||
1. | Starzycka Ewa | 1. Jak pomóc dziecku radzić sobie z trudnymi uczuciami?
2. Jak reagować na trudne zachowania swojego dziecka? |
Rodzice dzieci w żłobkach/przedszkolach
Rodzice/nauczyciele w żłobkach/przedszkolach |
2. | Kubik Anna | Rozwój dziecka do 1 roku życia. | Rodzice dzieci w żłobku |
3. | Szejka-Mach Magdalena | Czy moje dziecko ma autyzm? | Rodzice dzieci w żłobkach/przedszkolach |
4. | Szejka-Nast Dorota | Od karmienia do mówienia. | Rodzice/nauczyciele w żłobkach/przedszkolach |
5. | Siodlaczek Lidia | Rozwój mowy dziecka. | Rodzice dzieci w żłobkach/przedszkolach |
6. | Lis-Okoniewska Angelina | Rozwój psychoruchowy dziecka w wieku żłobkowym 0-3 lat lub w wieku przedszkolnym 3-6 lat. | Rodzice/nauczyciele |
7. | Wawruszak-Solarczyk Ewa | Czym są zaburzenia Integracji Sensorycznej? | Rodzice dzieci przedszkolnych |
8. | Laskowska Izabela | Pielęgnacja dziecka z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym | Rodzice dzieci z MPD w żłobkach/przedszkolach |
9. | Pucicka Magdalena | 1. Jak być super rodzicem i zrozumieć przedszkolaka.
2. Cyfrowe dzieciństwo 3. Rozwój dziecka do 7 roku życia – co powinno zaniepokoić rodziców. 4. Skuteczna motywacja i nauka – czym zastąpić kary i nagrody. |
Rodzice dzieci przedszkolnych
Rodzice dzieci przedszkolnych/szkolnych Rodzice dzieci przedszkolnych Rodzice dzieci przedszkolnych/szkolnych |
10. | Reszko Katarzyna | Dojrzałość szkolna – jak rodzic może wspierać rozwój swojego dziecka. | Rodzice dzieci przedszkolnych |
11. | Skowronek Jolanta | 1. Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego jako powód trudności szkolnych dzieci.
2. Funkcjonowanie dziecka z afazją w szkole.
3. Praca z dziećmi z centralnymi zaburzeniami uwagi słuchowej. |
Rodzice dzieci w przedszkolu /szkole
Nauczyciele przedszkoli/szkół podstawowych Nauczyciele przedszkoli/szkół podstawowych |
12. | Mikuczewska Magdalena | Rozwój psychospołeczny dziecka – na co zwrócić uwagę? | Rodzice dzieci w przedszkolu /szkole klas I-III |
13. | Terlecka Alicja | Zaburzenie percepcji słuchowej jako przyczyna istotnych trudności w czytaniu i pisaniu. Metody pracy z dzieckiem | Rodzice/nauczyciele uczniów klas I-III |
14. | Bagińska Maria | Kształtowanie motywacji wewnętrznej i wspieranie rozwoju uzdolnień u dzieci | Rodzice uczniów klas I-III |
15. | Dąbrowska Anna | Mindfulness – techniki uważności. | Dzieci i rodzice uczniów klas I-VIII |
16. | Kobylańska Izabela | Jak pracować z dzieckiem nadpobudliwym psychoruchowo. | Rodzice uczniów klas I-VIII |
17. | Gackiewicz Łucja | Specyficzne trudności w uczeniu się. | Rodzice uczniów klas I-VIII |
18. | Wrotniak Magdalena | Przywództwo w rodzinie w kontekście relacji w systemie. | Rodzice uczniów szkoły podstawowej |
19. | Małgorzata Siewiera | Kochać i wymagać – komunikacja sprzyjająca współpracy z dzieckiem | Rodzice uczniów szkoły podstawowej |