Propozycje działań

(diagnoza z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych PPP, zajęcia grupowe/warsztaty) realizowane przez pracowników PCPPP w Dzierżoniowie na terenie żłobków, przedszkoli i szkół

 

RODZAJ DZIAŁAŃ IMIĘ i NAZWISKO ADRESACI
Warsztaty z masażu Shantala Anna Kubik, Ewa Wawruszak Stolarczyk Rodzice dzieci do 1 r.ż. przebywających w żłobku
Przesiewowe badanie słuchu programem „Słyszę” Dorota Szejka-Nast,

Małgorzata Laufer,

Alicja Terlecka,

Jolanta Skowronek

Dzieci od 5 r.ż. – przedszkole, szkoła podstawowa
Przesiewowe badania logopedyczne Dorota Szejka-Nast,

Jolanta Skowronek

Żłobek, przedszkole, szkoła podstawowa
Przesiewowa diagnoza dojrzałości szkolnej dzieci 6 letnich Magdalena Nowak,

Katarzyna Reszko

Dzieci 6 letnie objęte rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Badania przesiewowe dla klas IV-VIII pod kątem trudności w czytaniu i pisaniu Izabela Kobylańska Uczniowie z II etapu edukacyjnego
Diagnoza przesiewowa dla uczniów „Kwestionariuszem objawów dyskalkulii” Łucja Gackiewicz Uczniowie z II etapu edukacyjnego
Spotkanie z emocjami” – cykl 10 zajęć rozwijających kompetencje emocjonalne Agata Łagodzka Uczniowie z I etapu edukacyjnego, grupy 6-8 osobowe
(Nie) bezpieczny internet – zajęcia psychoedukacyjne Agata Łagodzka Uczniowie klas V-VII szkół podstawowych
Jak się uczyć” – zajęcia psychoedukacyjne Agata Łagodzka Uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych
Stres – jak sobie z nim radzić” – zajęcia psychoedukacyjne Agata Łagodzka Uczniowie szkół ponadpodstawowych i klas VIII szkół podstawowych
Diagnoza centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego u dzieci w wieku 6-8 lat Jolanta Skowronek Uczniowie I etapu edukacyjnego

W przypadku dużego zainteresowania określoną formą działania na termin realizacji wpływa kolejność zgłoszeń.

 

PROPOZYCJE TEMATÓW SPOTKAŃ Z RODZICAMI I NAUCZYCIELAMI

W SZKOŁACH, PRZEDSZKOLACH I ŻŁOBKACH

 

LP

TEMAT

ADRESACI

OSOBA PROWADZĄCA

1

Stymulacja sensoryczna – dlaczego warto? (Jak wspierać rozwój dziecka w wieku 0-3)

Rodzice dzieci w żłobku

Anna Kubik – terapeuta ruchu

2

Rozwój motoryczny dziecka w wieku 0-3

Rodzice dzieci w żłobku

Anna Kubik – terapeuta ruchu

3

Od karmienia do mówienia – wpływ funkcji prymarnych na rozwój mowy dziecka

Rodzice/nauczyciele dzieci w żłobku , przedszkolu

Dorota Szejka –Nast.

– logopeda

4

Czy moje dziecko ma autyzm?

Rodzice dzieci w żłobku , przedszkolu

Magdalena Szejka-Mach – pedagog specjalny

5

Jak reagować na trudne zachowania swojego dziecka?

Rodzice dzieci w żłobku, przedszkolu

Ewa Starzycka – psycholog

6

Pielęgnacja dziecka z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym

Nauczyciele i rodzice dzieci z MPD w wieku przedszkolnym

Izabela Laskowska – terapeuta ruchu

7

Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci u dzieci w wieku przedszkolnym?

Rodzice dzieci w przedszkolu

Ewa Wawruszak-Stolarczyk – terapeuta ruchu

8

Jestem ważny” – jak wspierać rozwój poczucia własnej wartości dziecka w wieku przedszkolnym

Rodzice dzieci w przedszkolu

Katarzyna Reszko – pedagog

9

Dojrzałość szkolna – co to jest? Przygotowanie do rozpoczęcia nauki szkolnej

Rodzice dzieci 6- letnich w przedszkolu

Magdalena Nowak – pedagog

10.

Kiedy należy zgłosić się do logopedy?

Rodzice dzieci w przedszkolu

Małgorzata Laufer – logopeda

11.

Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego jako powód trudności szkolnych dzieci

Rodzice dzieci w przedszkolu /szkole

Jolanta Skowronek – logopeda

12.

Funkcjonowanie dziecka z afazją w szkole

Nauczyciele przedszkoli/szkół podstawowych

Jolanta Skowronek – logopeda

13.

Praca z dziećmi z centralnymi zaburzeniami uwagi słuchowej

Nauczyciele przedszkoli/szkół podstawowych

Jolanta Skowronek – logopeda

14.

Wpływ wady wymowy dziecka na trudności w czytaniu i pisaniu

Rodzice uczniów

(I etap edukacyjny)

Alicja Terlecka – pedagog, logopeda

15.

Trudności w czytaniu w klasach I-III w aspekcie zaburzeń percepcji słuchowej

Rodzice uczniów

(I etap edukacyjny)

Alicja Terlecka – pedagog, logopeda

16.

Metody pracy z dzieckiem dyslektycznym

Rodzice uczniów

(II etap edukacyjny)

Łucja Gackiewicz – pedagog

17.

Uzależnienia XXI wieku

Rodzice uczniów szkół podstawowych

Izabela Kobylańska – pedagog

18.

Rola rodzica i relacje w systemie rodzinnym

Rodzice uczniów szkół podstawowych

Magdalena Wrotniak – psycholog

19.

Jak wspierać rozwój emocjonalny dziecka?

Rodzice uczniów szkół podstawowych

Agata Łagodzka – psycholog

20.

Sposób odżywiania dzieci a efekty uczenia się

Rodzice uczniów szkół podstawowych

Magdalena Pucińska – pedagog

21.

Jak kreatywnie spędzić czas z dzieckiem?

Rodzice uczniów szkół podstawowych

Magdalena Pucińska – pedagog

Uwaga! Możliwość przeprowadzenia spotkań jest uzależniona od sytuacji epidemiologicznej w powiecie dzierżoniowskim i w poszczególnych placówkach. Zapotrzebowanie na wyżej wymienione formy należy zgłaszać z minimum 3 tygodniowym wyprzedzeniem.

 294 total views,  1 views today

Skip to content

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Wiecej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Nie zbieramy informacji w celach handlowych. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zakończ