Przykładowe materiały do wykorzystania w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi:
- Zeszyt kart pracy cz. 1 – do podstawy programowej kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkołach podstawowych https://archiwum.men.gov.pl/wp-content/uploads/2018/02/materialy-cwiczeniowe-dla-uczniow-z-niepelnosprawnoscia-intelektualna-w-stopniu-umiarkowanym-i-znacznym-czesc-1.pdf
- Zeszyt kart pracy cz. 2 – do podstawy programowej kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkołach podstawowych https://archiwum.men.gov.pl/wp-content/uploads/2018/02/materialy-cwiczeniowe-dla-uczniow-z-niepelnosprawnoscia-intelektualna-w-stopniu-umiarkowanym-i-znacznym-czesc-2.pdf
- Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne http://www.scholaris.pl/zasob/72765?bid=0&iid=&query=terapia&api
- Zajęcia rewalidacyjne https://pedagogika-specjalna.edu.pl/kategoria/rewalidacja/page/2/
- Porady dla nauczycieli specjalistów:
- Czy można motywować zdalnie? https://www.metis.pl/content/view/3405/105/
- Dziecko ze spektrum autyzmu – nauka w domu – co podpowiedzieć rodzicom?https://www.metis.pl/content/view/3401/105/
- #NIEferie – środowisko szkolne – seria artykułów i materiałówhttps://www.metis.pl/content/blogcategory/77/105/
- Radzenie sobie z kryzysem https://www.metis.pl/content/view/3380/105/
Źródło: gov.pl , Serwis Rzeczypospolitej Polskiej, Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej.